dinsdag 7 juni 2016

Mannenkaart

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik
gemaakt heb voor de Hobbykaart.
Ik heb deze keer een mannenkaart gemaakt.
Ik heb meestal best heel veel moeite met
mannenkaarten,maar deze vind ik best goed gelukt.


Ik had een tijdje terug de mooie tandwielenmal ,6002/0367
van Joy!crafts gekocht. Samen met de kleinere
,tandwielen- 6002/0287 geeft dit een leuk effect.
De auto is van Craft Emotion. Ik heb de auto,
de tandwielen en de tandwielenstans bewerkt met
inka gold. Het hoekje bovenaan de kaart komt ook
uit de webwinkel. En als extra had Adrie er ook een
paar tandwielen bij gedaan. Die heb ik vastgezet met
een stukje jute touw.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Prima Marketing.
En het plaatje is uit een blokje van de Action.
Verder de mal, 6002/0259 , onder de rand gebruikt.





Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Angela en Janetta, hartelijk welkom op mijn blog.
Ik ben ook bij jullie volger geworden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.

Groetjes Ina




18 opmerkingen:

  1. Een schitterende mannekaart Ina...het is niet te zien dat je er moeite mee had...wat een leuke stoere details er allemaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ina,
    Het plaatje heeft al zo'n mooie vintage uitstraling, en heel leuk dat je het met dessin papier van PM hebt gecombineerd! Ik zou het niet bedacht hebben om de gears in blauwe tinten erop te verwerken, maar wat een mooi effect alles bij elkaar! Super ook het wondgaas!
    Heel leuk dat je met dit prachtige mannenkaartje mee doet bij Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie mannenkaart heel goed gelukt.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow een hele mooie mannenkaart Ina. Heel goed gelukt. gek dat we hier vaak moeite mee hebben om te maken he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This card is fantastic! Thank you for joining us at Moo Mania & More with this adorable project !
    hugs
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende mannenkaart! Mooie kleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great vintage take on your card! TFS it with Creative Corner Challenge~

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie mannenkaart! De kleuren de plaatjes, de details. Ik ben er weg van, Ina!
    Kamp dat en op een mannenkaart zoveel kwijt kunt en het toch echt voor een man blijft.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie stoere mannekaart Ina!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card I love all the embellishments - Thanks for sharing with us at Scrapper's Delights
    DT for Scrapper’s Delights!


    Molliemooscraftyplace – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. toffe mannen kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij CWF

    grtjs
    Claudia
    DT Crafting With Friends
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is gorgeous, I love all the beautiful details. I don't think I've ever seen a shabby chic male card before, it's very well done.
    Thank you for joining us at Crafty Calendar Challenge and good luck,
    Katrina x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige mannen kaart Ina, lekker stoer.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave mannenkaart Ina. Bij mij blijven ze vaak best leeg omdat ik een beetje moeite heb met het decoreren van mannenkaarten. Bij jou blijft er genoeg stoers over om te bewonderen. Knap gedaan.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card! Thank you for joining us at Scrapper's Delights. Maria

    BeantwoordenVerwijderen