woensdag 24 februari 2016

Getrouwd

Wat leuk dat ik zoveel reacties kreeg op mijn vorige kaart.
Ik vind het altijd leuk om ze te lezen!

Ik heb deze keer de shape art van Dutch Doobadoo
gebruikt,label mirror. Ik ben niet helemaal tevreden
over mijn kaart. Zelf zie ik er wat aan.
Maar zet de kaart toch maar op mijn blog.

Ik heb het papier van MD gebruikt, pretty papers bloc,
Nanny Memories. Het plaatje van Gerda's Hobbyshop
heb ik in de ronde mal,  creatable LR 0388, geplakt.
Ik heb onderaan de nieuwe build-a-rose ,LR0398,
ook van MD gebruikt. Ik vind die erg mooi.
De harten heb ik onder de label geschoven.
Deze zijn van Magnolia.
Op de tag,craftable1212, heb ik de stempel 
getrouwd,CS0885 gebruikt.
Bovenaan de labels nog twee strikken vastgemaakt
en aan de onderkant nog twee hartjes geplakt.


Ik wil mijn kaart mee laten doen bij:


Leuk Danoesja dat je volger bij bent geworden.
Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog.
Fijne dag nog en tot de volgende keer. 

Groetjes Ina

 

27 opmerkingen:

  1. Mooi label kaartje heb je gemaakt Ina!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Ina, deze tag is schitterend.
    Ik vind hem helemaal af.
    Een mooi romantisch plaatje en de rozen springen eruit.

    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige label Ina heel mooi met de bloemen zachte kleuren prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige labelkaart heb je gemaakt Ina,
    mooi plaatje en de rozen zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke labelkaart heb je gemaakt Ina, mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschoon Ina! Dank je wel voor het meedoen aan onze CraftAddiction Challenge!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful tag card, lovely design and embellishments. Thank you for joining our challenge at Creative Craft Cottage and good luck in the draw. Jennifer DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ina het is geen kaart waarvan ik zeg 'Ina kaart' maar hij is wel mooi! Maar zelf ben je altijd kritischer over je werk dan dat andere zijn denk ik ;) Mooie, zachte kleuren, mooie rozen, mooi plaatje en lieve strikjes :)
    Gezellig dat je weer meedoet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a gorgeous tag card and I love the soft colours. Thank you for joining us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige labelkaart heb je gemaakt. Wat zijn we altijd kritisch op ons zelf.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze labelkaart Ina...prachtg al die accentjes ...en ik heb geen idee waarom jij er niet tevreden over was...IK vind hem helemaal SUPERZZZZ...niet zo streng zijn voor jezelf...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Ina.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een erg mooie mal.
    Je hebt er een mooi geheel van gemaakt in mooie kleuren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet card. Thanks for joining us at BSC
    hugs
    Claudia
    DT Brown Sugar Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig huwelijkstag Ina, mooie kleuren en hele mooi malletjes heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. stunning tag
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige labelkaart Ina. supermooi gemaakt. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ina, this is a gorgeous card. I love your card design with those pretty die cuts. Thank you for joining us this time at Creative Inspirations.
    Sue...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh how pretty.
    Love it.
    Thanks for joining us at Craft your passion challenges.
    Happy crafting!
    Catherine ( DT ) x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh how pretty.
    Love it.
    Thanks for joining us at Craft your passion challenges.
    Happy crafting!
    Catherine ( DT ) x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow prachtig. gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely card! Thanks for joining the challenge at Kreativ Scrapping! Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Love your tag !! The soft colors and lovely embellishments are fabulous :-)
    Thanks for joining us at Card and Scrap.
    Good luck.

    DT Astrid :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Very pretty card. Thanks for sharing it with us at That Craft Place and good luck with the challenge, Angela x DT

    BeantwoordenVerwijderen